Reklamace a vrácení zboží

Reklamace zboží

Omlouváme se, pokud jste na našem zboží našli nějakou vadu. Prosím, komunikujte s námi tuto skutečnost přes e-mail obchod@best-time.cz. Čisté zboží přineste osobně, nebo zašlete s vyplněným reklamačním formulářem na

výdejnu Zásilkovny, nebo PPL, Korunní 95, Potraviny, Praha 3, 130 00,

adresu Korunní 810/104, Praha 10, 101 00.

Prosím nepoužívejte Českou poštu.  

Reklamované zboží po převzetí zkontrolujeme a zhodnotíme. Pokud je závada možná opravit, budeme se snažit Vám v co nejkratším termínu opravené zboží doručit. O celém procesu Vás budeme informovat.

Reklamační formulář naleznete ZDE.

 

Vrácení zboží nebo výměna

Muže se stát, že Vám BEST:TIME nepadne, nebo se Vám nebude líbit. Ze zákona máte samozřejmě možnost navrácení, nebo výměny zboží do 30 dnů. Prosíme o tuto informaci do 14 dnů po převzetí zboží na e-mail pavla@best-time.cz. Pokud jsme Vám tiskli a šili zboží na míru, možnost vrácení nebo výměny zboží bohužel není možná.

Zboží lze vrátit jen čisté, nenošené a nepravné. Prosím, vyplňte přiložený formulář, kde v případě výměny napište, za jaké zboží byste rádi Váš kus vyměnili Přiložte jej do balíčku.

Balíček zašlete na výdejnu Zásilkovny nebo PPL, Korunní 95, Potraviny, Praha 3, 130 00, nebo na adresu BEST:TIME s.r.o., Korunní 810/104, Praha 10, 101 00. Prosím nepoužívejte Českou poštu.  

Formulář pro vrácení nebo výměnu naleznete ZDE.